Waarom een onderhoudspakket?

Een onderhoudspakket biedt u de mogelijkheid om voorhand een aantal werkuren aan te kopen.
We verplichten onze klanten nooit om dergelijk contract aan te gaan maar er zijn wel enkele goede redenen om dit te overwegen:

  • Aanpassingen en updates aan de website
  • Security updates van de website
  • Extra hulp in uw bedrijf voor IT-gerelateerde projecten
  • Extra opleiding voor het gebruik van de website
Standaard bieden we 3 formules aan.
Deze vindt u onderaan deze pagina terug.

BEKIJK ONZE FORMULES

Hoe werkt dit praktisch?

Vanaf het moment dat uw onderhoudscontract in werking gaat worden al uw vragen geregistreerd in ons ticketing systeem.

Per aangevraagde aanpassingen maken wij een ticket aan en houden we bij hoelang deze update in beslag nam.

Uw updates kan u doorsturen via mail, telefonisch of via de chatfunctie op onze website.

Een overzicht van het aantal tickets en de inbeslag genomen tijd kan u ten allen tijde opvragen via mail.

Wanneer u op het einde van 1 contractjaar nog uren hebt openstaan kunnen deze maximum 1 jaar worden overgedragen.

Indien u meer updates vraagt dan het voorziene contract zullen deze aangerekend worden aan het uurtarief dat van toepassing is in het gekozen pakket.

Op zoek naar een gedreven IT partner?

Contacteer ons telefonisch of via mail